Підрамник є опорою для елементів ходової частини та двигуна. Завдяки йому, підвищується стійкість транспортного засобу при русі – підвіска працює більш ефективно і довго. Причини зняття підрамника Сучасні автомобілі оснащуються підрамниками, виготовленими з легкосплавних матеріалів. Вони не ремонтуються. Знімати даний елемент доведеться в наступних випадках:
1. Для заміни сайлетблоків або болтів кріплення.
2. Для ремонту або заміни частин підвіски.
3. Для заміни каркаса автомобіля.
4. Для демонтажу коробки перемикання передач.
5. Для заміни стійок стабілізатора.
6. Для витягання через днище двигуна.
Установка підрамника
Зняття і установка підрамника досить трудомісткі процеси. Вони вимагають виконання великої кількості точних операцій і наявність підйомника.
Порядок зняття деталі:
демонтуються передні колеса,
захист двигуна, стабілізатор, нижні важелі, опори підвіски і мотора, кронштейни кріплення бампера, елементи кріплення кермового управління;
під конструкцію ставляться спеціальні регульовані опори;
здійснюється зняття підрамника.
Установка здійснюється в зворотній послідовності. При цьому болти повинні затягуватися з певними зусиллями спеціальними ключами. Потім налаштовується кермове управління і налаштовується розвал-сходження. Краще ці роботи довірити професіоналам.
Вартість зняття і установки підрамника
Досвідченими фахівцями СТО «Черя Сервіс» проводиться зняття підрамника, ціна залежить від марки і моделі транспортного засобу. Актуальні ціни на послуги завжди можна знайти на нашому сайті. Також майстрами автосервісу здійснюється зняття підрамника (пассат, тойота корола, пежо, мазда, опель, ніссан, лансер).