Заміна масла / гальмівної рідини / рідини гідропідсилювача керма і антифризу

Заміна мастила в МКПП

Швидкісні режими, за перемикання яких відповідає механічна коробка перемикання передач, безпосередньо впливають на якість пересування транспортного засобу. Деталі агрегату часто труться одна об одну і завжди повинні отримувати необхідну кількість мастила, яку періодично потрібно міняти. І хоча МКПП є дуже надійним вузлом автомобіля, до неї необхідно ставитися дбайливо і регулярно обслуговувати.
Вибір і заміна масла в МКПП
Зміна рідини повинна проводитися в терміни, зазначені для конкретної марки машини. В середньому це 70-80 тисяч км. Масло для механічної коробки і двигуна має різні склади. Вони не взаємозамінні. Вибираючи мастило для коробки, звертають увагу на сумісність, рівень в'язкості, якість і виробника.
Інтервал заміни масла в МКПП
Заміна масла в механічній коробці повинна виконуватися в терміни, які залежать від наступних факторів:
марка, модель, рік випуску транспортного засобу;
умов експлуатації автомобіля.
Масло необхідно міняти кожні 50 тисяч кілометрів, не чекаючи великого пробігу. Так радять професіонали. Таким чином, можна повністю запобігти засмічення і домогтися легкого перемикання швидкостей.
Самостійна заміна масла в МКПП
Заміна масла в механічній коробці передач здійснюється в наступній послідовності:
1. Зливають все відпрацьоване (попередньо може знадобитися зняття деяких вузлів автомобіля).
2. Демонтують картерний піддон і виробляють його чистку.
3. Заливають нову рідину, контролюючи рівень по щупу.
Самостійне оновлення рідини обійдеться дешевше, але для недосвідченого автолюбителя може виникнути ряд труднощів. Перш за все – це наявність навичок і часу. Тому дану процедуру краще довірити професіоналам.
Вартість заміни масла в МКПП на СТО
Нашими майстрами проводиться заміна масла в МКПП, ціна залежить від марки і моделі транспортного засобу. Також досвідченими фахівцями СТО «Черя сервіс» здійснюється заміна масла в механічній коробці (ніссан, хендай, форд, поло, кіа, шкода, опель, шевроле, тойота, пассат, лансер, рено, опель, бмв). Точну вартість можна дізнатися на сайті автосервісу або зателефонувавши по телефону.

Заміна мастила в двигуні

Моторне мастило зменшує тертя деталей двигуна. За рахунок цього збільшується його ресурс і знижується ймовірність поломок. Але з часом мастило втрачає свої захисні властивості і потребує оновлення.
Кожен тип ДВС передбачає роботу з певними видами мастил, у складі яких використовуються різноманітні присадки для поліпшення мастильних характеристик.
Як часто потрібно міняти мастило в двигуні
Рекомендований клас мастила і періодичність його заміни вказуються в технічній документації автомобіля. В середньому оновлення мастила виробляють:
для легкових авто через 5 - 15 тисяч кілометрів пробігу;
для вантажних – через 10 - 100 тисяч км.
Ці показники залежать від:
1. Марки та моделі транспортного засобу.
2. Витрати палива.
3. Якості ПММ.
4. Інтенсивності використання автомобіля.
5. Зношених елементів мотора.
Але при експлуатації автомобіля можуть траплятися різні непередбачені ситуації: починаючи від забруднення олії сажею і закінчуючи, попаданням в нього охолоджуючої рідини. Це знижує якість мастила деталей ДВС і веде до їх передчасного зносу.
Тому важливо стежити за якістю використовуваного мастила і своєчасно проводити його зміну.
Коли здійснюється заміна мастила, вартість буде залежати від обсягу системи змащення, типу мастила і його виробника. Професійні майстри автосервісу завжди зможуть поміняти мастило в двигуні, ціна доступна для кожного клієнта.
Коли потрібна заміна масляного фільтра
Час правильної роботи фільтру залежить від чистоти мастила і роботи маслоз'ємних кілець. Міняють масляний фільтр при заміні мастила. Якщо його міняти рідше, то нове мастило буде проходити через забруднений фільтруючий елемент. Це зменшить ресурс поршневої групи.
Якщо здійснюється самостійна заміна масла двигуна, ціна буде залежати від обраних виробників мастила і фільтра. Однак вартість заміни мастила на СТО буде значно менше. В автосервісі завжди в наявності різні види мастил і фільтрів, а кваліфіковані фахівці виконають цю роботу швидко і якісно.
Звертайтеся на СТО «Черя Сервіс», щоб поміняти мастило в машині, ціна на дану послугу завжди нижча, ніж на інших автосервісах.
Вартість заміни мастила і фільтрів
Досвідченими майстрами автосервісу здійснюється заміна мастила і фільтрів, ціна доступна для кожного автовласника. В першу чергу ціна на заміну мастила в двигуні залежить від вартості самого мастила. Фахівцями СТО «Черя Сервіс» проводиться заміна мастила (кіа, опель, рено, skoda, пассат, шевроле, ніссан, гольф, королла, чері, хендай). У вартість заміни мастила в двигуні входить також ціна мастила і фільтра.

Заміна гальмівної рідини

Швидке і якісне гальмування транспортного засобу в потрібний момент може запобігти аварійній ситуації, а іноді, і врятувати життя людей. Саме тому гальмівна система є одним з основних механізмів сучасного автомобіля. А пріоритетна роль в ній відводиться гальмівній рідині, яка повинна передати зусилля гальмування на гальмівні циліндри кожного колеса від ГТЦ.
Як часто перевіряти рівень гальмівної рідини
Рекомендується візуально перевіряти рідину для гальм перед кожним виїздом машини, особливо перед далекими поїздками. Електронний датчик може відмовити і вчасно не попередить про витік в системі. Візуальний контроль дає можливість контролювати не тільки рівень, але прозорість авторідини.
Як часто потрібно міняти гальмівну рідину
Заміну гальмівної рідини необхідно проводити регулярно. Цей термін оцінюється по-різному, починаючи від оцінки стану кольору, наявності механічних домішок, вимірювання вологості спеціальним приладом і закінчуючи, пробігом в 50 тисяч кілометрів і більше.
На практиці ж зміна рідини повинна здійснюватися раз на рік і не залежить від пробігу автомобіля. Це аргументується постійним накопиченням в ній атмосферної вологи, яка знижує температуру кипіння гальмівної рідини і веде до відмови гальм.
Поміняти гальмівну рідину можна самостійно. Головне – наявність знань і досвіду, особливо при прокачуванні гальм. Однак, краще звернутися до професіоналів. Вони швидко і якісно зможуть замінити гальмівну рідину і дадуть гарантію на виконану роботу.
Вартість заміни гальмівної рідини
Досвідченими фахівцями автосервісу здійснюється заміна гальмівної рідини, ціна залежить від марки і моделі транспортного засобу. Точну вартість можна дізнатися на сайті автосервісу або зателефонувавши по телефону. Також майстрами СТО «Черя Сервіс» проводиться заміна гальмівної рідини (кіа, рено, форд, шкода, мазда, шевроле).

Заміна антифризу

Для нормальної роботи двигуна, необхідно підтримувати його температуру в встановлених межах. Невеликі перегріви можуть привести до поломок і недешевого ремонту. Охолодження двигуна здійснюється за рахунок циркуляції рідини в системі. У транспортних засобах застосовуються різні види таких рідин. Вони повинні не замерзати взимку, добре охолоджувати влітку і не викликати корозію деталей автомобіля. Своєчасна заміна такої рідини значно подовжує ресурс ДВС.
Процедура заміни охолоджуючої рідини
Періодичність заміни залежить від умов експлуатації транспортного засобу. Влітку чи взимку антифриз міняють частіше, ніж в міжсезоння.
Заміна охолоджуючої рідини зазвичай проводиться в такому порядку:
1. Зливають стару рідину.
2. Промивають систему, очищаючи поверхні від забруднень (для більш якісної і швидкої очищення застосовують спеціальні засоби). Для цього заводять машину і дають їй деякий час пропрацювати.
3. Зливають суміш і заливають новий антифриз.
Таким методом неможливо злити всю рідину з системи і не завоздушети її. Апаратна заміна антифризу позбавлена цих недоліків. Процес зміни рідини відбувається методом витіснення.
Необхідно контролювати рівень рідини в системі охолодження, щоб знати, коли потрібно провести її долівку або оновлення.
Самостійна заміна охолоджуючої рідини
Якщо буде здійснюватися самостійна заміна антифризу, ціна буде залежати від вартості обраної рідини і витраченого часу. Неправильно зроблені операції можуть стати причиною перегріву мотора і зайвих розтрат. Тому краще відразу звернутися до майстрів автосервісу, які на спеціальному обладнанні швидко і якісно проведуть заміну антифризу.
Заміна охолоджуючої рідини ціна
Актуальну вартість послуги завжди можна дізнатися на нашому сайті або, зателефонувавши по телефону. Досвідченими фахівцями СТО «Черя Сервіс» виконується заміна охолоджуючої рідини (рено, ланос, фокус, кіа, гольф, шкода, шевроде, мазда, бмв, матіз, хонда, опель, мерседес).

Заміна мастила в редукторі (диференціалі)

Редуктор повинен прийняти крутний момент від колінчастого вала і передати його на міжосьовий диференціал. Цей процес здійснюється за допомогою зубчастих шестерень, які повинні постійно змащуватись. Своєчасна заміна трансмісійного мастила продовжує ресурс даного вузла.
Призначення мастила в редукторі
Всі елементи механізму покриваються масляною плівкою. За рахунок цього зменшується тертя деталей під час роботи редуктора і продовжується його термін експлуатації.
Також мастило захищає металеві частини від корозії і перегріву, дає можливість в сильні морози запускати двигун без будь-яких проблем, а присадки, що входять до складу мастила, очищають вузол від бруду.
Ефективність мастила безпосередньо залежить від її якості. У редукторі використовується така ж трансмісійна рідина, як і в коробці передач. Але бувають і виключення. Тому перед заміною мастила, слід ознайомитися з рекомендаціями в технічній документації транспортного засобу.
Як часто потрібна заміна мастила в редукторі
Першу заміну мастила виконують через 1-2 тисячі кілометрів пробігу, коли йде притирання деталей.
При звичайному використанні автомобіля, зміна мастила проводиться один раз на два роки при обслуговуванні трансмісії.
При інтенсивних навантаженнях на машину (бездоріжжя, міські пробки, перевезення вантажів) рідина повинна змінюватися частіше.
Важливо пам'ятати, що нерегулярна заміна мастила може позначиться на втраті її в'язкості, передчасному зносі шестерень і перегріві редуктора.
Досвідченими майстрами СТО «Черя Сервіс» проводиться заміна мастила в редукторі bmw, хонда, субару, рено, мітсубісі, опель.
Яке мастило в редуктор краще
Автовиробник, в інструкції по експлуатації, вказує тип і кількість використовуваної рідини з урахуванням її в'язкості. На нових моделях це, в основному, трансмісійні масла GL-4 або GL-5. У них є ряд присадок, що запобігають появі задирів. В'язкість залежить від кліматичних умов застосування транспортного засобу.
Щоб не заливати мастило кожен сезон, рекомендується застосовувати всесезонну рідину. В її маркуванні вказується в'язкість в зимовий і літній період року.
Процедура заміни мастила в редукторі
Мастило змінюється на прогрітій машині. Заміна мастила в передньому редукторі здійснюється так само, як і заміна мастила в задньому редукторі.
Послідовність операцій при зміні рідини:
1. Зливається відпрацювання.
2. Промивається редуктор.
3. Заливається нове мастило за рівнем.
Після цього 2-3 дні необхідно обкатати транспортний засіб і перевірити рідину.
Майстрами нашого автосервісу здійснюється заміна мастила в диференціалі.

Заміна мастила в АКПП

Автоматична коробка перемикання передач – складний вузол, деталі якого працюють в режимі постійного тертя. Мастило допомагає зменшити абразивний знос деталей і продовжити ресурс механізму. Також з її допомогою відбувається охолодження коробки.
Як часто потрібна заміна мастила АКПП
Тертя елементів коробки ведуть до нагрівання мастила, вона втрачає свої властивості,
зменшується в'язкість. Гідравлічні системи автоматичних коробок і воротарів починають працювати некоректно.
Планову зміну рідини рекомендується проводити через 40 - 60 тисяч кілометрів пробігу. Цей показник залежить від марки і моделі транспортного засобу, стану доріг і стилю водіння.
Поява сторонніх шумів або збоїв в роботі автомата, а також різкого запаху гару, явно вказують на необхідність змінити мастило.
Процедура заміна мастила АКПП в Києві
На СТО «Черя Сервіс» заміна мастила в коробці автомат здійснюється двома методами:
1. Часткова заміна мастила в АКПП. Демонтується піддон. Половина старого мастила зливається і заливається така ж кількість нового. Вони змішуються. Змінюється або промивається фільтр.
2. Повна заміна мастила в автоматі. Виконується за допомогою спеціального гідрообладнання, що підключається до масляної системи коробки передач. У процесі виконання робіт промивається система, змінюються прокладки піддону і фільтр.
Часткова або повна заміна мастила в АКПП що вибрати?
При регулярному виконанні обслуговування коробки виправдана часткова заміна мастила в машині. Але цей процес не безкінечний. І при повному зносі мастила (чорний колір і запах горілого) доведеться зробити її 100% оновлення.
Вартість заміна мастила АКПП
Досвідченими майстрами автосервісу здійснюється заміна мастила акпп, ціна послуги у нас завжди найвигідніша і доступна для клієнтів. А на складі завжди в наявності необхідні витратні матеріали та рідини провідних виробників

Заміна рідини гідропідсилювача керма

Призначення рідини гідропідсилювача керма
Мастило малої в'язкості з присадками захищає деталі вузла від перегріву і корозії. У продажу представлений великий асортимент мінеральних і синтетичних мастил, які володіють різноманітними механічними та гідравлічними властивостями. Однак мастила не універсальні, і необхідно знати, яке мастило можна заливати в конкретну модель транспортного засобу.
Як часто потрібно міняти рідину в ГПК
Своєчасна зміна рідини ГПК продовжує ресурс вузла і його безвідмовну роботу. Рекомендується здійснювати дану процедуру в наступних випадках:
1. З огляду на рекомендації виробника приблизно або частіше одного разу на 1-2 роки.
2. При зниженні якості рідини: зміна кольору, запаху, освіту сторонніх домішок.
3. Якщо з'являється характерний гул при повороті керма (спочатку проводиться діагностика гідропідсилювача керма і ліквідується несправність).
4. Після закінчення ТО або ремонту ГПК.
Процедура заміни рідини в ГПК
Заміна мастила в гідропідсилювачі керма передбачає ряд операцій:
спеціальним насосом викачується старе мастило;
демонтується і промивається бачок;
проводиться повна промивка системи;
заливається нова рідина і проганяється система. При необхідності усуваються підтікання і доливається масло до рівня.
Вартість зміни рідини ГПК
Кваліфікованими фахівцями СТО «Черя Сервіс» здійснюється технічне обслуговування, підбір і заміна рідини гідропідсилювача керма (кіа, гольф, шкода, шевроде, рено, ланос, фокус, мазда, бмв, матіз, хонда, опель, мерседес). Актуальну ціну послуги завжди можна дізнатися на нашому сайті або, зателефонувавши по телефону.
Залиште свої дані і ми з вами зв'яжемося
Ваше Імя
Ваш телефон
Залишити коментар
СТО "Cherya Service", Київ, р-н Виноградар, вул. Брестська, 17 (Гаражний кооператив – "Брестський")
Графік роботи
пн-сб с 10.00 до 19.00
Контакти:
Made on
Tilda