Ремонт суппорта

Процедура ремонту суппорта

Супорт – єдиний рухливий елемент гальмівної системи, який при натисканні на педаль гальма, притискається до колодок і забезпечує зупинку автомобіля.
Показники несправності супорта
• пульсація при натисканні педалі зупинки;
• для натискання на гальмо потрібно докласти більше зусиль, при цьому чутні скрипи і сторонні звуки;
• перегрів гальмівних дисків;
• відведення машини в сторону при гальмуванні.
Процедура ремонту суппорта
Роботи виконуються за наступним алгоритмом:
1. Для визначення неполадки знімаються колесо і колодки.
2. Перевіряється навантаження, гальмування, рідина.
3. Демонтують гальмівний шланг і циліндр, кріплення суппорта і сам елемент.
4. Здійснюється промивка та обслуговування деталей вузла.
5. Збирається все в зворотній послідовності.
6. Видалення повітря з системи.
7. Перевірка функціонування гальм.
Фахівцями автомайстерні проводиться ремонт суппорта ланос, гольф, форд, рено.
Вартість ремонту суппорта
Майстри СТО «Черя Сервіс» зроблять якісний ремонт суппортів, ціна залежить від марки і моделі транспортного засобу і доступна кожному автовласнику.

Заміна гальмівного супорта

Якщо відновлення суппортів не дало позитивного результату, то буде потрібна заміна деталей. Щоб поміняти передній суппорт, демонтують колесо, колодки і сам суппорт. При знятті заднього суппорта додається етап від'єднання шплінта з'єднання з ручним гальмом. Після установки нової запчастини збирають все в строго зворотному порядку.
Вартість заміни гальмівного суппорта
На СТО проводиться швидка і якісна заміна суппорта, ціна доступна і завжди нижча, ніж на інших автосервісах.

Заміна гальмівного циліндра робочого

Свідоцтва несправності робочого гальмівного циліндра
РТЦ встановлені усередині гальмівних барабанів задніх механізмів гальмування. Вони притискають колодки до барабана для зниження швидкості машини. Симптоми, які вказують на проблеми з робочими циліндрами:
• підтікання біля задніх коліс;
• зменшення рівня рідини;
• шум від задніх гальм;
• провал педалі.
Причинами поломки є знос деталей, корозія і використання неякісної робочої рідини. Запчастина змінюється одночасно на обох колесах.

Заміна головного гальмівного циліндра

Діагностика головного гальмівного циліндра
За допомогою даного механізму зусилля від педалі гальмування перетворюється в гідравлічний тиск в системі.
Ознаки, що свідчать про несправності ГТЦ:
• зміна амплітуди педалі зупинки;
сліди патьоків рідини;
• занадто м'який хід педалі.
Подібні неполадки можуть привести до повної відмови гальм. У цьому випадку необхідно, як можна швидше, звернутися до професіоналів для вирішення виниклої проблеми. Автомеханіками СТО проводиться заміна головного гальмівного циліндра ауді, ланос, пасат.
Процедура і вартість заміни ГТЦ
Якщо заміна ремкомплекта головного гальмівного циліндра не вирішила проблему, то потрібна заміна ГТЦ, яка виконується в наступній послідовності:
1. Машина заганяється на підйомник або оглядову яму.
2. Зливається рідина.
3. Відкручуються патрубки, знімається бачок.
4. Демонтується сам циліндр, ретельно очищається робоча поверхня перед установкою нової запчастини.
5. Ставиться справний циліндр.
6. Проводиться збірка в зворотному порядку.
7. Прокачуються гальма і перевіряється їхня робота.
Майстрами СТО «Cherya Service» проводиться заміна головного гальмівного циліндра, ціна залежить від марки і моделі авто. Актуальні розцінки на послугу завжди можна дізнатися на сайті або зателефонувавши по телефону. Досвідченими фахівцями автосервісу здійснюється заміна головного гальмівного циліндра ауді, ланос, пасат.
Залиште свої дані і ми з вами зв'яжемося
Ваше Імя
Ваш телефон
Залишити коментар
СТО "Cherya Service", Київ, р-н Виноградар, вул. Брестська, 17 (Гаражний кооператив – "Брестський")
Графік роботи
пн-сб с 10.00 до 19.00
Контакти:
Made on
Tilda