Ручник є частиною гальмівної системи автомобіля. Його головне завдання – утримання транспортного засобу на поверхні (рівній або похилій), а також для екстреного гальмування при відмові основної системи.
Коли проводиться регулювання ручника
Підтяжка ручника повинна проводитися в разі:
зміни або регулювання положення гальмівних колодок;
заміни барабанних гальмівних дисків;
установки регулювального блоку або нового троса ручника;
збільшення ходу до десяти клацань.
Майстрами СТО виконується регулювання ручника кіа, лансер, логан, рено, опель, тойота, шевроле, форд.
Процедура регулювання ручного гальма
Послідовність операцій при регулюванні ручника:
1. Рукоятка стояночного гальма піднімається на 1 - 3 зубці.
2. Ослабляється контргайка урівноважувача.
3. Затягається регулююча гайка урівноважувача для натягу троса (якщо трос не натягується, то його потрібно замінити).
4. Піднімається важіль на встановлену для даної марки машини кількість клацань, і затягується контргайка.
5. Опускається ручне гальмо. Задні колеса повинні прокручуватися легко і без ривків.
6. Перевіряється працездатність стояночного гальма.
Якщо не виходить підтягти ручник самому, зверніться в автосервіс. Нашими майстрами проводиться регулювання ручного гальма рено логан.